Zaterdag 9 maart Hét Lopikerwaarddebat

Zaterdag 9 maart zetten we onze aanhangwagen neer op de Markt in Oudewater. Daar vindt in het Muziekhuis van 13.30 tot 15.30 uur hét LOPIKERWAARDDEBAT plaats.

© De Telegraaf 4-7-1970

Een initiatief van de raadsfractiesi n Oudewater, die ook vertegenwoordigt zijn in de Provinciale Staten. Onderwerpen van gesprek zijn woningbouw, energietransitie, bereikbaarheid en werken. Natuurlijk neemt VVD lijsttrekker André van Schie deel, en zijn onze kandidaten op de kieslijsten van de Staten en Waterschap verte- genwoordigt, Marcel Sijbrandij (PS #8), Ben van Winden (Ws #4) en Joost van Baaren (Ws #5).  Elisabeth van den Hoogen leidt het debat, zij is ook de moderator tijdens de uitslagenavond in het provincie- huis op 20 maart. Het debat vindt plaats op zaterdag 9 maart in het Muziekhuis aan de Kapellestraat 39 in Oudewater.

Aansluitend vindt om 16.30 uur de Liberale borrel plaats in het Theatercafé van Fulcotheater in IJsselstein. Alle activiteiten rond de Statencampagne kunt u volgen op de social media van VVD Regio Midden.