Word ook lid!

Doe mee met de optimisten! Probeer ons introductielidmaatschap. Je bepaalt zelf de eerste twee jaar de hoogte van je contributie.

De betrokkenheid en steun van leden is van onschatbare waarde voor onze partij en ons land. Samen streven we naar een liberaler Nederland. Een Nederland waarin mensen hun eigen leven in vrijheid en in veiligheid kunnen inrichten. Een Nederland waarin we de vrijheid van anderen respecteren, omzien naar elkaar en de helpende hand uitsteken naar mensen die dat werkelijk nodig hebben. Een Nederland waar criminaliteit en fraude worden bestraft en hard werken en ondernemerschap beloond.

✅ Bouw en vergroot je netwerk.
✅ Praat, denk en beslis mee over de toekomst van ons land.
✅ Krijg toegang tot 100+ evenementen.
✅ Volg de beste trainingen van de beste trainers.
✅ Steun het liberalisme en word zo actief als je zelf wilt!
✅ Ontvang als eerste het politieke en bestuurlijke nieuws.

Als nieuw lid heb je de keuze uit:

Deze korting geldt voor de eerste twee jaar van het lidmaatschap, daarna gelden de standaardtarieven*.

Je kan je aanmelden via de landelijke VVD website. Voor meer informatie of een (digitaal) bakkie kan je terecht bij ons secretariaat via
secretariaat@vvdelopikerwaard.nl.

* Het eerste jaar van je lidmaatschap heeft een gereduceerd tarief om nieuwe VVD’ers gemakkelijk kennis te laten maken met de VVD. Als je eerder lid bent geweest, geldt deze korting niet meer. Na het eerste jaar gaat het normale tarief in.