Coalitie IJsselstein rond

In IJsselstein heeft de verkiezingsuitslag onze lokale VVD en de Lokaal Democraten in IJsselstein bij elkaar gebracht om in de periode 2018-2022 de stad te besturen.

Na de onderhandelingen en ambtelijke (financiële) doorrekening van onze gezamenlijke plannen zijn we tot een akkoord gekomen. Deze week heeft de VVD met de LDIJ een coalitieakkoord gesloten voor de komende vier jaar. Beide partijen leveren twee wethouders. De IJsselsteinse VVD is trots op de afspraken die in het akkoord zijn gemaakt.

Zo gaan we o.a. snel aan de slag met woningbouw, realiseren van goede wegen en bereikbaarheid, zorgen voor schone-, groen- & veilige wijken en om IJsselstein als ondernemende recreatiestad op de kaart te zetten. Download de inforgrapic, in één oogopslag de belangrijkste afspraken van LDIJ en VVD op de verschillende beleidsterreinen. De volledige tekst is ook te downloaden. De kandidaat wethouders van de VVD zijn Anastasia van der Lugt en Bernd Roks. Donderdag 7 juni wordt het coalitieakkoord behandeld in de gemeenteraad en volgt de benoeming in installatie van de wethouders.