Het Waterschap heeft je nodig!

Op donderdag 5 juli a.s. is er een speciale avond in het teken van de waterschappen! Wat houdt het werk en de functie nu eigenlijk in en vooral: hoe leuk is het bestuurlijk werk.

© Één Vandaag

Het Waterschap heeft je nodig. De verzwaring van de Lekdijk, de oevers van de Hollandse IJssel, schoon zwemwater. Het is niet vanzelfsprekend. Iedere vier jaar kiezen we nieuwe bestuurders voor ons waterschap. Donderdag 5 juli ben je van harte welkom in Houten.

Word je warm van water(schap) en twijfel je of een kandidatuur voor het waterschap misschien iets voor je is? Kom dan vooral op 5 juli naar het hoofdkantoor van Hoogheemraadschap de Stichtse Rijnlanden, Poldermolen 2 in Houten! Inloop vanaf 19:30 uur, start programma om 20:00 uur en aanmelden is gewenst via: psws19@regiomiddennederland.vvd.nl

Speciale gast is VVD-dijkgraaf Ingrid de Bondt (foto) van waterschap Hollandse Delta. En er is ruime gelegenheid voor een meet & greet met zittende bestuursleden.