Kiezers bedankt!

Wat een stevige uitslag. De VVD een derde groter dan het goed gegroeide D66, Een kleine winst voor de VVD in Lopik en IJsselstein. We vertegenwoordigden al een stevig percentage in de Lopikerwaard, in Lopik en IJsselstein stegen we iets. In Lopik ontvingen we een 0.8% hoger percentage (24,7%) en in IJsselstein een 1,4% meer ((28,5%). Het opkomstpercentage lag bovendien lager dan in 2017. In Oudewater daalde de VVD met 2,5%. (de Boeren beweging waar Elly van Wijk zich voor kandideerde behaalde in Oudewater overigens 3,5%) . In Montfoort bleef de VVD groot en stabiel met 28,7%. De stemmen per kandidaat, en daarmee ook die op onze lokale kandidaat Saskia van Dijk, worden later bekend gemaakt.

Wat een stevige uitslag. De VVD een derde groter dan het goed gegroeide D66, Een kleine winst voor de VVD  in Lopik en IJsselstein. We vertegenwoordigden al een stevig percentage in de Lopikerwaard, in Lopik en IJsselstein stegen we iets. In Lopik ontvingen we een 0.8% hoger percentage (24,7%) en in IJsselstein een 1,4% meer ((28,5%). Het opkomstpercentage lag bovendien lager dan in 2017. In Oudewater daalde de VVD met 2,5%. (de Boeren beweging waar Elly van Wijk zich voor kandideerde behaalde in Oudewater overigens 3,5%) . In Montfoort bleef de VVD groot en stabiel met 28,7%. De stemmen per kandidaat, en daarmee ook die op onze lokale kandidaat Saskia van Dijk, worden later bekend gemaakt.