Eveline Schell lijsttrekker VVD IJsselstein

‘Samen bouwen en doorpakken’ Tijdens de Algemene Ledenvergadering van Lokaal netwerk VVD Lopikerwaard hebben de leden in de gemeente IJsselstein Eveline Schell benoemd tot lijsttrekker van VVD in IJsselstein.

IJSSELSTEIN - Tijdens de Algemene Ledenvergadering van Lokaal netwerk VVD Lopikerwaard hebben de leden in de gemeente IJsselstein Eveline Schell benoemd tot lijsttrekker van VVD in IJsselstein. Huidig wethouder Eveline Schell, was eerder raadslid in de gemeenteraad van Utrecht en woont sinds 2013 in IJsselstein waar zij direct actief werd in het lokale VVD bestuur (2014-2016). Met een achtergrond als orthopedagoog vervulde zij eerder diverse adviseursfuncties en was zij leerkracht in het basisonderwijs. Eveline kijkt er naar uit om als lijsttrekker met een positief, liberaal verhaal te laten zien hoe de VVD eraan wil bijdragen IJsselstein nog mooier te maken: "IJsselstein is een geweldige stad om te wonen, werken en recreëren. Het zijn de IJsselsteiners zelf die daar samen voor zorgen. Iedere dag. Samen, bouwen en doorpakken zijn de kernwoorden die daarin centraal staan wat mij betreft."

Op dinsdag 23 november stellen de VVD leden in IJsselstein de kandidatenlijst vast.
De gemeenteraadsverkiezingen vinden plaats op woensdag 16 maart 2022.